wtorek, 14 sierpnia 2012

Ukazał się drugi numer WICI :)

Wczoraj rozprowadzaliśmy drugi numer WICI. Częściowo już jest w sklepach w Grębkowie i Kałuszynie. Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc Martynkę z Biblioteki w Grębkowie. Chyba ostatnio ją pominęłam więc tym bardziej dziękuję. Moje komputerowe umiejętności są znikome i Martynka znajdowała zawsze czas aby przyjść mi z odsieczą.
Dziękuję wszystkim tym , którym dziękowałam przy okazji pierwszego numeru, ale szczególnie jestem wdzięczna Agatce Skórczakowskiej, która składa pismo i mimo, iż właśnie robi końcowy projekt na Architekturze znalazła czas, aby mi pomóc.
Jestem bardzo wdzięczna panu Jerzemu Bucoń z drukarni Miller Druk, który w sobotę, sam, osobiście przywiózł mi cały nakład gazety :)
Ukłon należy się też w stronę reklamodawców, bo bez nich gazeta by nie wyszła :)
Zapraszam serdecznie do lektury mojego skromnego kwartalnika.
Ewa Szadyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz